המו"מ בין הליכוד וכחול לבן למניעת הבחירות: ניסנקורן במוקד

אבי רבינא No Comments on המו"מ בין הליכוד וכחול לבן למניעת הבחירות: ניסנקורן במוקד

במרכז המשא ומתן בין הליכוד וכחול לבן עומד שר המשפטים אבי ניסנקורן, שמתעקש להישאר בתפקידו אך בליכוד מבקשים להעבירו או לקצץ בסמכויותיו מחשש שבתקופה הקרובה יפלו לידיו מינויים של יועמ"ש לממשל ושופטי עליון

במרכז המחלוקת. ניסנקורן צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שלושה ימים לפיזור הכנסת: אמש נרשמה התקדמות בשיחות בין הליכוד וכחול לבן, שעשויה להוריד את איום הבחירות מסדר היום. בשיחות בין הצדדים מסתמנת הסכמה על סוגיית התקציב אך המחלוקת המרכזית היא סביב דרישת הליכוד להיות מעורבים במינויים במערכת המשפט.

מסתמן כי כחול לבן והליכוד יסכימו על העברת חקיקה, ביומיים הקרובים, שתדחה את המועד האחרון להעברת תקציב 2020 ל-15 בינואר, ובתנאי שבמועד הזה יעבור גם תקציב 2021.

במידה והצדדים לא יגיעו להבנות עד ליום שלישי בחצות – הכנסת תתפזר באופן אוטומטי בשל אי העברת תקציב מדינה.

אמש קרא יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי הערב לראש הממשלה נתניהו וליושב ראש כחול לבן גנץ להגיע לפשרה בנושא התקציב ולמנוע בחירות בעת הזו.

על פי הדיווח של העיתונאי עמית סגל, בדיון שנערך הלילה בכחול לבן על הצעת הליכוד האשימו גנץ ואחרים את שר המשפטים אבי ניסנקורן כי הוא דואג יותר לכהונתו במשרד המשפטים מאשר לעתיד המפלגה. גורמים בסיעה הביעו חשש שהדבר מלמד על פילוג אפשרי במפלגה, שכן ניסנקורן עודו מתבצר בעמדתו. עד אמש לא עודכן ניסנקורן על הויתורים שהסכימה כחול לבן לערוך בסמכויותיו לטובת הליכוד. עוד יצויין בהקשר זה שהמתווך מטעם המפלגה, חיים רמון, מחזיק בעמדות רדיקליות אף יותר מאלה של הליכוד נגד עמדות ניסנקורן.



0 תגובות